Moja zemeljska vila za nov izziv na blogu Scrapping4fun




Vila je mitološko bitje, dekle izjemne lepote obdarjeno s čarobnimi močmi. 
Ponavadi so vile upodobljene s krili, lahkotnimi oblekami in bujnimi lasmi. 
Ponekod jih opisujejo kot večno mlade.



Sama sem vilo upodobila na darilno vrečko za 
nov, skoraj 150. izziv, na blogu Scrapping4fun, 
ki se imenuje: karkoli.


Tokratni sponzor je 


Z velikim veseljem sem uporabila njihov že pobarvan digi 
Zemeljska vila/ Earth Fairy.



Natisnila sem ga dvakrat in tako dobila dvojna krila.
Vse njihove darove jeseni sem odstranila in nato dodala svoje s pomočjo izrezov rezalnih šablon, ki sem jih pobarvala z Distress Inki in Oxidi.



Dlje časa sem iskala rešitev za sporočilo ali željo, 
nato pa je rešitev prišla sama po sebi 
s Tininim paketkom in njeno štampiljko OBILO SREČE!
Tako zelo lepo sporočilo, kajne?!
Odtisnila sem ga na pluto.


In za zaključek ...



... želim tudi tebi!

Majda


Voščilnice dodajam v:
galerijo Najlepšega para - Obilo sreče
Celotna pomladna kolekcija je lahko tvoja - Obilo sreče



Komentarji

  1. Kako je lepa. Všeč mi je, ker si dodala dvojna krila, da lahko hitreje in lahkotneje frfota :). Verjetno je dobra vila, če prinaša obilo sreče?

    OdgovoriIzbriši
  2. Majda, tvoja zemlejska vila je fantastična. Če nebi bilo tustih štrikcven niti v sanjah nebi pomislila, da si jo dodla na vrečko in ne na voščilnico. Idejo z napisom si zanimivo rešila - všeč mi je pluta :).

    OdgovoriIzbriši
  3. Že da prideš do take ideje je noro, potem pa še tako izdelano in dodelano - fantastično in megastično:) - ampak mislim resno. Naj dobri vili uspe narediti vse dobro in prinesti obilo sreče in seveda tebi sigurno spet nagrado - zasluženo. Objem Andreja

    OdgovoriIzbriši
  4. vila prekipeva od zemeljskih barv, fantastična je!

    OdgovoriIzbriši
  5. Delightful. Thanks for joining Aud Sentiments challenge. Elaine

    OdgovoriIzbriši
  6. Fantastic card Thank you for joining us at Crafty Catz Challenge Blog good luck
    Ginny DT for Crafty Catz Challenge Blog
    My Blog As I do Rodos

    OdgovoriIzbriši
  7. This is a really lovely project. Thanks for joining us at Cardz4galz. Love Dawn x

    OdgovoriIzbriši
  8. Super cute!!! Thank you for joining us at Cardz 4 Galz, good luck!!! Amy DT

    OdgovoriIzbriši
  9. Amazing result Majda, wonderful colouring, love the sentiment on the cork so many wonderful details. Thank you so much for joining us in our Autumn challenge at The Male Room this week. Looking forward to see you again next challenge.

    Faith The Male Room DT

    OdgovoriIzbriši
  10. Krasna jesenska vrečka! Hvala, ker sodeluješ na izzivu The Male Room.
    Lep dan

    Maja

    OdgovoriIzbriši
  11. Lovely card, well done! Thanks for joining us at Craft Rocket Challenges.

    groetjes, Ellen

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar