Čokoladnica zahvalnica in kuharski kulinarični certifikat odličnosti



Pss pss ... pes ....
kar zaspal bom ves ...
Hodite po prstih tačic,
da me ne zbudite,
s škorenjci iz mehkih dlačic
tačke obložite!

Zdajle bom posnemal polhe,
tiho odslovil vse bolhe,
in edina motnja spanja
naj bo sladka pasja sanja ...
(Bina Štampe Žmavc/Pss pss ... pes)

Ne, ni nastala voščilnica s psom.
Ker pa mi naš kosmatinec med ustvarjanjem tako rad dela družbo 
(speč pod mojim stolom), 
naj bo danes pesem namenjena ... njemu! 


Kaj pa JE danes nastalo?
Nastala je čokoladnica zahvalnica.
Izdelala sem jo za sodelavko, 
ki se bo prav posebni osebi z njo zahvalila za vse dobro.



Končno so na vrsto prišle Tinine sivke v vsej svoji lepoti. Združila sem njeno prvo izdajo in njene zadnje sivkine vejice, pa še malce drobnih rožic za povrh.


Komaj sem čakala, da sodelavka vidi čokoladnico.
 In nato jo zagledam ... proti meni je stopala s šopkom sivke, 
nato pa mi je podarila še sivkin sirup. 
Naključje, da sva se povezali s sivko??? 
Kaj misliš ti?!


Naslednja izdelka, ki sta nastala, 
tokrat v sodelovanju z mojo najmlajšo medvedko, pa sta: 
KUHARSKI 
KULINARIČNI 
CERTIFIKAT 
ODLIČNOSTI x 2.
Podelili smo ju mojima nečakinjma, ki sta počitnice v naši hiški večinoma preživljali v ... kuhinji.
V slabih štirih dneh sta sodelovali v pripravi 
samih njami obrokov.


Katerih?
Natančno smo jih opredelili v certifikatu :)


Tisti nasmejani ingverjev možiček sem pa JAZ, 
tako lepo je bilo ustvarjati z njima :)

Naš zadnji skupni včerajšnji obrok  je bil sestavljen iz
*ocvrtih jajčevcev
*ocvrtih kruhkov
*ajdove kaše z zelenjavo



*solate iz stročjega fižola, češnjevih paradižnikov in koruze



Sladica?
Namig: 
1. plast: omaka iz domačih marelic
2. plast: Mascarpone z jogurtom
3. plast: čokoladna smetana
4. plast: popečeni mandljevi lističi

Je izginila še preden smo jo uspeli fotografirati.
Prav tako so prehitro izginile kruhove palčke s posušenimi paradižniki, 
domači tortelini s pestom iz bazilike in paradižnikov ter T-bone steaka ;) 
Včeraj je bil namreč pri nas ponovno dan odprtih vrat.
Dopust in prijatelji gredo tako lepo skupaj z roko v roki!
Za konec pa uganka zate?
Najdeš našega kosmatinca na spodnji fotografiji?
Namesto kopanja v reki, si je izbral ... blatno kopel ;)



Naj se tudi tebi danes kakšno posebno srčno srečanje zgodi!
Majda

Voščilnici dodajam v:
galerijo Najlepšega para - Vesela pošta, Lavanda, Okrašeni pravokotniki, Hvala na vrvici, Okrasimo s cvetjem, Sivka
Tinin natečaj Zadeni celo kolekcijo - Vesela pošta, Lavanda,  Hvala na vrvici
TTCR - ag






Komentarji

  1. Tako zelo rada vedno preberem tvoje zapise in s prav takim veseljem pogledam tvoja prekrasna ustvarjanja.Že pri čokoladnici sem ostala odprtih oči,certifikata sta naravnost fantastična,kulinarične dobrote izgledajo prav njamii in tale kosmatinek v blatni kopeli...on že ve,kaj rabi za lepoto in užitek ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Hahaha, meni se je zgodil dopust (1 dan), ki sem ga preživela čisto po svoje in čisto po moje. Ni lepšega..... no, ja, tvoja čokoladnica je lepša :) Tudi certifikati so unicum, o kosmatincu pa samo hahahaha. Luštno je pri tebi, posebej v tvoji kuhinji, tako virtualno.....

    OdgovoriIzbriši
  3. Čokoladnica je čudovita, kar zadiši po sivki... Kulinarična certifikata pa top ideja! Luže so pa itak namenjene uživanju:)!

    OdgovoriIzbriši
  4. Very pretty! I love your flowers. Very nicely done! Thanks for playing along with us at 613 Avenue Create!
    Hugz,
    Chana, Owner/Designer

    OdgovoriIzbriši
  5. As always another fabulous and inspiring make from yourself. I can practically smell the lavendar. Thank you so much for joining in the challenge at '613 Avenue Create' and good luck. Tina Chianna DT

    OdgovoriIzbriši
  6. This is beautiful.. Love the flowers...Thank you so much for your entry at Not Just Cards..
    DT Archana Sehgal
    Archu's Art World

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar