Gostja na blogu Christmas Card Throwdown



Zimski čas.
Moji prsti so ledene sveče.
Z boleče trdimi rišem doline
in hribe belo bleščeče.
Povsod sneg in mraz.
Čez čas
na njej inje zablesti.
Vidiš, tako zares
rišem jaz.

Kako pa ti?
(Neža Maurer/Rišem mraz)

Poletje je pred vrati - pri nas, 
na drugem koncu sveta pa se je že začela zima. 
To je razlog, da mi ni težko izdelovati prazničnih voščilnic, 
saj ob tem mislim nanjo!

Tokrat je bila moja naloga, 
da kot gostje na blogu Christmas Card Throwdown, 
izdelam vintage ali shabby  praznično voščilnico.





Ustvarjanje vintage voščilnic me je popolnoma prevzelo,
tako so v začetku namesto ene nastale kar tri.











Ker se nikakor nisem mogla odločiti, katera mi je najbolj všeč, 
sem na blog  poslala vse tri. 
Prosila sem Allison, naj se odloči namesto mene - tudi ona se ni mogla, 
zato je objavila vse tri :)



Potem pa je nastala še ena micena, ker kar nisem mogla nehati :)

Katera pa je tebi najbolj všeč?

 

Vidiš, tako rišem jaz!
Kako pa ti?

Prijazen vikend ti želim,
Majda


Škatlice dodajam v:
Najlepši par - cvetoči Božič
Craftyhazelnut's Christmas - ag Christmas
Christmas Crafts all year 'Round - christmas flowers
Crimbo Crackers - ag Christmas
Merry Little Christmas - ag




Komentarji

  1. Čudovito si ustvarjala, izziv pisan tebi na kožo. Še na 52CCT vemo na katerega te je nujno povabiti.
    Hvala, da si naša gostja in tudi naš navdih. Lp Goga

    OdgovoriIzbriši
  2. Vse so prekrasne. Tudi jaz se ne bi mogla odločiti le za eno. Všeč mi je vintage stil.

    OdgovoriIzbriši
  3. Meni pa je najbolj všeč tazaljubljena:). Čeprav tudi ostale nič ne zaostajajo... In ko vidim, kako pridno delaš božične, me kar stisne, ker sem v taki zamudi že z rojstnodnevnimi in poročnimi, kaj šele z božičnimi...

    OdgovoriIzbriši
  4. Čudovite voščilnice! Kar malo ohladijo v tej vročini. Lepe dni :-)

    OdgovoriIzbriši
  5. All yor card are outstanding! Thank you for joining us at Crafty Hazel Nut's Christmas Card Weekly Challenge - Myrna DT

    OdgovoriIzbriši
  6. So beautiful. I love the look and the colours you've used. You finished them off beautifully too. Thanks for being our guest designer this week at 52CCT x

    OdgovoriIzbriši
  7. ooo draga Majda, kako čudovite vintičke si naredila za naš izziv :-)) Ena je lepša od druge; super si jih zložila skupaj. Vesela sem, da si naša tokratna gostja!

    OdgovoriIzbriši
  8. Hello Majda! I love your beautiful vintage cards! Where did you find these lovely vintage images? Your cards are wonderful!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hello Sherry :) Thank you for your kind words.
      I found the images on Pinterest - vintage christmas card photo: https://www.pinterest.com/pin/733734964263675736/
      Then I inhanced the sharpness and colors of the photos in the Ipiccy program.
      Best regards, Majda

      Izbriši
  9. Wow! Beautiful cards!!!!! Thanks so much for participating in our CHRISTMAS CRAFTS ALL YEAR ‘ROUND challenge. Hope you participate in our next challenge!! Have a happy crafty day!!!
    Deanne at A Little Bit O’ Paper

    OdgovoriIzbriši
  10. Gorgeous cards, such a lovely collection..

    Thank you so much for joining in with us at 613 Avenue Create..hope you will play along again..

    Luv CHRISSYxx

    OdgovoriIzbriši
  11. Med temi lepotičkami se pa ne išče najlepše, ker so vse najlepše. :-)

    OdgovoriIzbriši
  12. U prekrasne...vse, ker mi je ta stil tako ljub, so vse moje najljubše :-)

    OdgovoriIzbriši
  13. Another truly beautiful set of cards. Thank you for joining us at Crafty Hazel Nut's Christmas Card Weekly Challenge - Myrna DT

    OdgovoriIzbriši
  14. Back again and Thank you so much for sharing and joining in with us at CCAYR...[ Christmas Crafts All Year Round]

    Luv CHRISSYxx

    OdgovoriIzbriši
  15. Love the vintage images!
    Thank you for sharing with Crafty Hazelnut's Patterned Paper Challenge!
    Susan
    DT for Patterned Paper Challenge
    Calling All Crafters! – My personal Blog!

    OdgovoriIzbriši
  16. Thought I had commented on this... love all the vintage images. Great set of cards!
    Thank you for sharing with Crafty Hazelnut's Patterned Paper Challenge!
    Susan
    DT for Patterned Paper Challenge
    Calling All Crafters! – My personal Blog!

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar