Moška kolesarska voščilnica od zgoraj navzdol



Pomladno sonce je kot med:
vsak dan več cvetličnih vonjev
čudežno preprede svet,
vsak dan več zelenih brstov
pleše sončni menuet.

Še moj bledi nos zasije
v blišču sončne energije!
(Bina Štampe Žmavc/Klepetosnedke)

Moj nos ... od vsega uživanja v opazovanju cvetenja, brstenja in vmes klepetanja v najboljši družbi se je obarval ... rdeče, kot sam svoj semafor. 
Z besedami Bine Štampe Žmavc pa ... zasijal v blišču sončne energije :-)

Pa nisem samo posedala na sončku in se prepuščala užitkom, vmes je bilo tako lepo peči moje kruhke, prvič orehovo in pehtranovo potičko z drožmi, barvati jajčka, preurejati spalnico, pripravljati velikonočni zajtrk, vmes teči čez drn in strn in ... preprosto uživati tako zelo!

Šele danes, tretji dan praznikov, sem uspela pod večer v svojem ustvarjalnem kotičku razmigati svoje prste, misli in uresničiti načrtovane voščilnice.


Si predstavljaš strastnega kolesarja, 
ki drvi čez drn in strn - levo, desno, naokoli; 
iz višine pa zre dol na nas in nas vidi kot iz letala - 
nas drobižke, polja, travnike ...

Skica Craft-alnice je prišla kot naročena - v ospredju kolo, 
pa poravnan svet od zgoraj in vmes - levo, desno, naokoli :)
Mi v glavi zveni ...





Naj bo zaključek tvojih praznikov kot upam, da bo moj - 
naj sije v blišču sončne energije!
Majda




Voščilnico dodajam v:
galerijo Najlepšega para - kvadrat s šivi, krog s šivi
Craft-alnica - skica
The Male Room - ag
Love To Scrap - Male call!
Craft Rocket - for men/boys

Komentarji

  1. Super si uporabila skico, krasna voščilnica! Jaz sem se pri tej kar namučila. Ne vem, a je pomlad ali zgolj pomanjkanje časa ali... Upam, da niso opekline prehude (pazi, sonce je nevarno!) in da bo nos čim prej spet normalne barve:). Morda pa je rdeči nos lahko navdih za novoletne voščilnice ;)?

    OdgovoriIzbriši
  2. Wauu, kakšna lepa kolesarska voščilnica, zanimiv izbor barv.
    Hvala, da si sledila naši skici in senam pridružila v Craft-alnici. Lp Goga

    OdgovoriIzbriši
  3. Sem zastrigla z ušesi na ......teči čez drn in strn..... :) Bila si pridna in super, da je ostalo še nekaj časa za voščilnico, ki je naravnost krasna.

    OdgovoriIzbriši
  4. Svetovno si upodobila skico in naredila noro dobro voščilnico za kolesarja. Komad 100 % paše k celoti :)!

    OdgovoriIzbriši
  5. O, kako krasna voščilnica! Super si kombinirala papirčke in puščice. :-) Vse pohvale za drn in strn. :-))

    OdgovoriIzbriši
  6. Krasno si uporabila skico. Zelo lepa

    OdgovoriIzbriši
  7. vesela sem, da te je naša skuca nagovorila za tako čudovito voščilnico! Hvala, ker sodeluješ pri CRAFT_alnici

    OdgovoriIzbriši
  8. Majda, zelo lepo voščilnico si naredila po naši skici :-)) Krasno si ji sledila.
    Hvala, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  9. Love how you used the sketch with pattern papers. Really an awesome masculine card. Thanks for playing along with us at The Male Room Challenge. Looking forward to seeing your creative projects in the future galleries again.

    OdgovoriIzbriši
  10. Great masculine card! Thanks for playing along at The Male Room Craft Challenge. Good Luck!

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar