3D učinek z mos gumo in lepilnim trakom



Velik grad, trden grad,
 v njem živi prismuknjen škrat.
Cele dneve šiva vreče,
da ponoči vanje meče
vse, kar vidi, vse ukrade -
če ne zgineš mu s poti,
že si v vreči tudi ti.

Velik grad, trden grad,
jaz pa škrata grem iskat.
Nosek mu ujamem v zanko,
da zapiskal bo na tanko,
da razvezal bo mošnjičke,
da razkril bo vse kotičke
in bo vrnil brez besed,
kar je kradel dvajset let.
(Anja Štefan/Škratovske oči)

In sem ga našla, še sreča, 
tako sem lahko slavljenki Ivi za rojstni dan 
na voščilnico vrnila njen balonček.


Trije srčki za srečo in  sedem pikic za vse dobro.
Po Tininih navodilih sem uporabila vrvico, mos gumo pa prelepila z lepilnim trakom za bleščeč učinek.
Me pa malce preganja jesenska svetloba - kamorkoli postavim voščilnico, nikjer mi na fotografijo ne uspe ujeti sijaja, bleščic, žarečih barv ...
Najpomembnejše pa je, da vse to vidijo tisti, 
ki jim je moj izdelek namenjen, kajne?! 

Tudi na naslednji, sožalnici, kjer beseda objem zlato žari, se na fotografiji zdi, kot da na voščilnici zlate barve sploh ni :-(



Sožalnica je prav tako izdelana po Tininem navdihu. 
Na kraft papir sem dodala tanek črn papir, ga toplotno embosirala s črnim prahom ter dodala objem, ki naj tolaži na daljavo. 

En velik objem pa pošiljam tudi tebi, ki bereš.
Če ti zmanjkuje časa, kot meni, poišči škrata, 
morda se v njegovi vreči najde tudi čas ;-)

Majda 



Čestitko dodajam v:
Malo šolo prazničnega ustvarjanja  in galerijo Najlepšega para  - romantični kvadrat, kvadrat s šivi, Igrivi palčki, objem
Craf-talnica - sožalnica

Komentarji

  1. Uau, te okvirji z vrvico pa res super izgledajo! In pesmica je prav luštna:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo lepo sožalnico si pokazala, kljub črnini je topla, kot objem. Hvala, ker sodeluješ v CRAFT-alnici

    OdgovoriIzbriši
  3. Sem ujela tvojega lumpastega in potepinskega škrata in lej ga vragca malega...ves čas je porabil, meni ga ni pustil prav nič. Si ga bom pa sama vzela...že skrajni čas,me je kar malo sram, ker sem res zanemarila vse bloge. Besedni zaklad mi je zadnje čase podurhal ven iz bajte, zdaj se počasih vrača (očitno me res vse zapušča!!!!)
    Sožalnice so res zanimivo področje ustvarjanja in zadnje čase so mi prav pri srcu...vedno bolj so drzne in "žive"...počasi se ruši ustvarjalni tabu- sožalnica mora biti črno-bela...!!!! Z zlato barvo in vrvico si me prav navdušila.

    OdgovoriIzbriši
  4. Tale lump je zgleda meni odnesel čas. Če ga najdeš mi ga prosim pošlji...
    Krasno si ustvarjala, škrat luškan, sožalnica pa krasno svetleča.
    Hvala,da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Lili

    OdgovoriIzbriši
  5. En velik objem tudi k tebi do sobote. Obe sta lepi in posebni.

    OdgovoriIzbriši
  6. Ja, zdaj se začne ta težava s svetlobo in fotografiranjem. Jaz zato, kolikor se da, pofotografiram vse čez vikend, ko lažje ujamem dovolj svetlobe. Ampak voščilnici pa sta zelo lepi.

    OdgovoriIzbriši
  7. Všeč mi sožalnica in lepo si jo sestavila :-)) Rože delujejo zelo žametno.
    Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  8. Krasni sta. Tile okvirčki z vrvico so fenomenalni.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar