Projekt Vanči ustvarja dobrodelno



Ta zemlja me pozna
slišala me je prihajati že tisočkrat
ko me še ni bilo
v starodavnem mrmranju skal
sem odmevala že davno
tu so posedali moji predniki
in odložili za hip težka bremena
in ujeli drobec sreče
ki se ustavi nad njimi v svetlih vejah
ravno dovolj za preživetje
in vztrajanje do konca.

Ta zemlja me nosi
in rojeva govorečo praprot
pradavno zelenje je to
samo se seje
in vedno na novo
da ne pozabim nase
na vas in na nas
ko ležem pod praprot čisto sama
in se odločim, da zaživim.
(Alenka Rebula/ V gozdu vem)

Med opazovanjem odpadanja jesenskih listov razmišljam o trenutkih, 
ko odložiš bremena in ujameš drobec sreče, razmišljam pa tudi o odhajanju in sledovih, ki ostajajo in kako se eno in drugo neprestano prepleta ...

Pred časom so se v Vanjini sobici srečale ustvarjalke in ustvarjale za dobrodelni projekt Vanči ustvarja dobrodelno. 
Z veseljem sem se odzvala njihovi pobudi in tudi sama izdelala tri voščilnice.
Med izdelavo sem sledila Vanjini ideji, kako s pomočjo čudovitih potiskanih papirjev, ki se skrivajo v naših ustvarjalnih sobicah, pričarati preproste voščilnice.

Poročno, 
kjer sem uporabila le dve Sizixovi rezalni šabloni



Čestitko ob rojstvu deklice dodajam 



Izdelala pa sem še zahvalnico, ki je na nek način 
namenjena tudi Vanči.
Njena bogata ustvarjalna semena so večna 
in iz njih rastejo nove in nove ideje ...




 Voščilnice sem v  sredo osebno odnesla v Rayer, 
kjer sem se udeležila Tinine delavnice.
V njeni družbi sem odložila bremena in ujela drobce sreče.
Bilo je ... nepozabno. Hvala Tina!

Tako zelo sem hvaležna za ustvarjalke, ki jih srečujem na svoji poti - za navdih, srčnost, objeme, smeh, za eno samo veselje, 
ki me preveva ob naših srečanjih.

In že hitim ... na novo srečanje.
Danes bo namreč otvoritev Darilnice Klavdija v Domžalah.
Komaj čakam ponovnih srečanj in da se kaj novega naučim.

Morda se srečava tam, 
Majda

Voščilnice dodajam tudi v:
Craftyhazelnut's Patterned Paper - patterned paper
Word Art Wednesday - ag
DL.AR- ag









Komentarji

  1. O hvala, da si me spomnila še na dobrodelni Vanči ustvarja... Same lepe voščilnice si podarila. Upam, da si se imela tudi danes lepo med ustvarjalkami:)!

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovito si ustvarjala za dober namen :-D

    OdgovoriIzbriši
  3. O, Majda, čudovito ustvarjanje in zelo lep zapis. Tako rada bi se vam večkrat pridružila na delavnicah, ampak kaj, ko sem tako daleč od vsega. Kljub temu, da je Slovenija majhna. :-)))

    OdgovoriIzbriši
  4. Čudovito, tudi meni je žal, da se večkrat ne udeležim... čas res ni moj zaveznik :-(

    OdgovoriIzbriši
  5. A sweet card. Thank you for sharing with us at Crafty Hazelnut's Patterned Paper. Rebecca x

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar