Čestitka novomašniku



Za vsakim čelom 
je še en svet.
Pritajen in neznan,
svet skrivnosti in sanj. 
(Bina Štampe Žmavc)

Za vsakim čelom ... 
delček notranjega sveta razkrijemo, 
ostalo ostane prikrito, le naše. 
Velikokrat se sprašujem, kako bi bilo, 
če bi si ljudje lahko brali misli???
Vedno znova pa ugotavljam, kako zelo mi je všeč,
da se lahko sama odločim s kom deliti svoje misli, sanje ... 

O skrivnostih sveta sem veliko razmišljala ob izdelavi čestitke, 
ki jo objavljam danes. Izdelava mi je bila dana kot izziv, 
saj se dotika stvari o katerih vem le malo.
Namenjena je namreč novomašniku. Zadnje nove maše v našem kraju se spomnim iz svojega otroštva, sošolec, ki je razmišljal o tem, da bi postal duhovnik, pa se je tekom let premislil. Kje torej izvedeti katere barve in simbole je primerno uporabiti?  Raziskovala sem po spletu,  a nisem našla nobene uporabne informacije.


Tako sem simbole, ki se jih spomnim iz cerkve, dodajala po svoje  - kelih s hostijo, žito in kruh, čipko, križ.  Za osnovni papir sem izbrala papir z vzorcem lesa v spomin na najlepšo cerkev, v katero sem kdajkoli vstopila  - Plečnikovo cerkev v Pragi, ki ima čudovit leseni strop ...
Barve pa bela in različni zlati odtenki.


Tudi v notranjosti sem dodala veliko zlatih odtenkov ter ime vokalne skupine, ki je čestitko podarila.



Čestitko sem izdelala v easel obliki.



V zadnjem času so me easel voščilnice čisto prevzele. 
Prvič sem jih opazila pri Hali
po izdelavi prve je sledil izziv v Craf-talnici, kjer zelo rada sodelujem, 
zdaj pa kar ne morem nehati s to obliko ;-)  

                                                          




Še dve v tej obliki čakata na objavo, 
a ker še nista podarjeni, naj zaenkrat ostaneta skrivnost ;-)

***

In če sem začela z mislijo Bine Štampe Žmavc, 
naj se z njeno mislijo tudi poslovim:
...  Življenje je stkano
iz najbolj žive snovi ...

Uživaj v njem, Majda


Čestitko dodajam v:
galerijo Najlepšega para - Čestitke, sonce

Komentarji

  1. Simboli in barve, ki si jih uporabila so čisto povsem pravi.
    Krasno si sestavila voščilnico in se spopadla z izzivom.

    OdgovoriIzbriši
  2. Voščilnica kot mora biti za tovrstno priložnost.Lepo si umestila vse simbole.Posebej pa mi je v oči padel papir z imitacijo lesa.Mi zaupaš,kje se ga da kupiti?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Urška tega boš pa težko dobila - iz Avstralije mi ga je poslala moja hči. Morda pa je kdo tudi pri nas videl kaj podobnega ... lep pozdravček, Majda

      Izbriši
  3. Vse, kar si dodala na krasno voščilnico, je primerno za novomašnika. Lepo si povezala vse elemente in naredila toplo ter vsebinsko bogato voščilnico.

    OdgovoriIzbriši
  4. Odlično si se spopadla s tem izzivom. To "leseno" ozadje je tako lepo in mene spominja na našo cerkev, kjer je ogromno lesenih elementov, kljub temu, da je novejša.

    OdgovoriIzbriši
  5. Čudovita voščilnica za novomašnika! Zelo mi je všeč. Lpn

    OdgovoriIzbriši
  6. Prekrasna voščilnica za novomašnika. Všeč so mi simboli, ki si jih tako lepo skombinirala in prekrasen lesen videz voščilnice.

    OdgovoriIzbriši
  7. Vanjo si vpletla vso tvojo ljubezen, odprtost in vedoželjnost...in vem, da je krasno prenesla sporočilo in čestitke...

    OdgovoriIzbriši
  8. Zelo lepa je, slovesna in bogata. O tem, kako primerna je za to priložnost, pa so ti povedala dekleta, ki vedo več. Sama ti ne bi mogla pomagati. :-) Zanimivo je, kako nas včasih katera oblika ali pa tehnika prevzame. :-))

    OdgovoriIzbriši
  9. Čeprav praviš da nisi našla simbolov nove maše si zadela vse kar predstavlja novomašnika. čudovite barve in postavitev :). Ja pa essel postavitev ti je tudi pisana na kožo.

    OdgovoriIzbriši
  10. Pozdravljeni, najprej vse pohvale in čestitke za tako lepo voščilnico.
    Zanima pa me ali mogoče tudi izdelujete podobne voščilnice, namreč letos imamo novomašnika in bi bil zelo vesela podobne voščilnice?
    Hvala za odgovor in vse dobro vam želim.
    Sara

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pozdravljena Sara, hvala za prijazne besede.
      Moj kontakt majda.pur@gmail.com
      Vse dobro tudi vam, Majda

      Izbriši

Objavite komentar