Pikasto črtasta čestitka za dvojino


Toplo je sonce, topla jopica,
topla prijazna beseda,
a najbolj topla deklica,
ko me s srcem pogleda.
(Tone Pavček - Drobtinice)

In kako toplo je v pravem objemu vesta dva, 
ki bosta kmalu izrekla DA.
Zanju sem izdelala pikasto črtasto čestitko,
ki jima sporoča, da svet ni sestavljen le iz črt in pik, 
temveč iz tisočerih oblik ...


Navdih zanjo sem dobila v novem, 
116. AG/pikasto črtastem izzivu na blogu


Tokrat smo po dolgem času ustvarjali brez digijev,
nagrada za naj izdelek pa je ustvarjalni material 



sponzorja Scrapping4funShop.




Tokrat sem se odločila za easel voščilnico, ki sem se je lotila prvič, 
spodbudila pa me je Hali s svojo objavo.
Sledilo je malce raziskovanja, odločanja, katero obliko naj izberem in vem, 
da se k tej obliki vrnem spet in spet :-)

Takole je videti na prvi pogled:



Črte in pike na različne načine ter  srček, ki mi ga je že dolgo nazaj poslala Andreja iz Cvetočega travnika

Postavljena  je videti takole:



 ... in od zgoraj ...


Tudi znotraj se skriva marsikaj - prostor za posvetilo, ovojnica za darilo in njuni imeni. Ker pa je dan D oddaljen še en teden, naj notranjost ostane skrito prikrita :) 

Naj ti pride nasproti drobtinica, 
ki tebe greje!

Majda

Čestitko dodajam v:








Komentarji

  1. Čudovita kombinacija zlate in bele, črt in pik za čisto poseben dan. :-) Lepo, da si se odločila za samostoječo obliko. Super zgleda.

    OdgovoriIzbriši
  2. Majda, tebi res leži tal ebarva, saj si anredila noro dobor voščilnico in ma dala za misliti kaj vse si še skrila v notrnajost :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Beautiful card, love the gold
    thank you for your DT Creation at Scrapping4funChallenges
    Hugs
    Rachelle DT
    https://scrapping4funchallenges.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  4. Gorgeous card!
    Thanks for entering our CraftyHazelnut's Patterned Paper Challenge for May!
    Monica - DT

    OdgovoriIzbriši
  5. What a fabulously design gold Wedding Card. I love it. Beautiful work.
    Thank you for sharing with us here today at World Wide Open Design Team Challenge and best of luck with your entry.

    Annette DT Registered Owners/Admin for World Wide Open Design Team Challenge

     

    OdgovoriIzbriši
  6. Elegantna voščilnica. Poredko vidim uporabo črt in pik hkrati, pa mi je zelo všeč.

    OdgovoriIzbriši
  7. Fantastična voščilnica... kakšna oblika... super!
    Želim ti lep in sončen vikend.

    OdgovoriIzbriši
  8. Zelo lepa voščilnica,v ne standardni obliki. Zlata in bela, ki si ju krasno kombinirala. Sestava pik in črt z vsemi dodatki, čista eleganca. Lepo bodi.

    OdgovoriIzbriši
  9. Zanimiva in zelo lepa poročna voščilnica, krasna kombinacija. Lep dan

    OdgovoriIzbriši
  10. u si se za prvič lotila kar zahtevne easel. Bravo in me veseli, da sem ti bila navdih. Prekrasna je!

    OdgovoriIzbriši
  11. Hvala za čudovito drobtinico, ki me je ogrela in izjemno lepo, bogato, razkošno...ooooh voščilnico.

    OdgovoriIzbriši
  12. Beautiful card Majda xx
    Thank you for sharing with us here today at World Wide Open Design Team Challenge and best of luck with your entry.

    Dianne DT for the World Wide Open Design Team Challenge

    OdgovoriIzbriši
  13. What a beautiful project! I love it! Thank you so much for joining us in our ATG challenge at Crafty Gals Corner. Looking forward to see you again next challenge.

    Judy Crafty Gals Corner DT
    Don't Mess With Me, I'm Scrappy {My Blog}

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar