Božični izziv na blogu Scrapping4fun


Na blogu  Scrapping4fun imamo nov - 104. izziv:

Christmas


Pridružite se nam lahko z voščilnico, platnom, 
albumom, škatlico ... 

Sama sem si za izziv izbrala očarljiv digi 
Christmas Snowphere

tokratnega sponzorja


Digi me je v trenutku spomnil na ata medveda in najino najmlajšo medvedko - njun medsebojni pogled, ljubezen, ki se zrcali med njima ... najin najmlajši zaklad, ki s samozavestnimi koraki stopa v srednješolski svet, a ohranja nasmejan, srčen pogled in nasmeh ...

Nastala je tresočka v zame netipičnih barvah, v ozadju dizajnerski papir s smrečicami, ki se pojavijo tudi v ospredju - 
v zameno za smrečico na digiju, ki sem jo odstranila. 
Ljubka snežaka sem podložila s 3D blazinicami, uporabila Tinine gumbke, barvala pa ponovno z mojimi pastelnimi barvicami. Cofek sem nadomestila s snežinko in biserčkom, vse skupaj pa osnežila s strukturno pasto po robu voščilnice.



Me poznaš?
Topla odeja sem
za nežno ozimino,
nagajiva kepa
za tvoje gibke dlani,
voljna steza za smuči,
zvezdica sem,
ki na trepalnicah ti obvisi.

Najlepši sem,
kadar me sonce obseva.
Takrat ves zažarim
in si želim,
da bi me videli vsi,
da bi vedeli,
kako čudovito je biti sneg,
čeprav samo do pomladi živi.

(Neža Maurer)






Kljub zasneženi voščilnici ti želim danes žareč, s soncem obsijan dan. Pred mano je zaključek velikanskega projekta in jutri ... jutri bo res prav poseben dan, saj se bo nekaj končalo in nekaj drugega začelo ...
Komaj čakam!


Majda

Voščilnico dodajam v: 
galerijo Najlepšega para -  gumbki, smrečice, krogi s šivi
The Merry Christmas - Christmas
The Holly and Ivy Christmas- ag
Daisy Chain - Christmas/winter
613 Avenue - ag
Simply Papercraft - ag
Crafty Friends - add a sentiment
Send A Smile 4 Kids - ag 4 kids
Craftyhazelnut's Christmas extra - ag 
Craft Rocket - Christmas is coming


Komentarji

  1. beautiful make dear, colouring is perfect

    OdgovoriIzbriši
  2. Kako lepo si dopolnila všečen odtis z izrezki. Tudi izbira barv je lepa. Voščilnica mi je zelo všeč. Lp

    OdgovoriIzbriši
  3. Ah, kakšna nežnost in toplina je med njima, kljub temu, da sta snežaka :) Zanimiva in lepo sestavljena voščilnica.
    Pri projektu pa si sila skrivnostna. Upam, da zvemo, kaj se dogaja :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Krasna tresočka je, všeč so mi izbrane barve.

    OdgovoriIzbriši
  5. Zelo lep digi. Super si ga "sfrizirala" in doplolnila z izrezi. Krasna tresočka je nastala. :-) Komaj čakam, da izvem, kaj te je tako zelo zaposlovalo. :-))

    OdgovoriIzbriši
  6. Ooo luštna tresočka. Všeč mi je, da si uporabila pastelne barve, deluje vse tako nežno:).

    OdgovoriIzbriši
  7. Beautiful shakercard, love the colouring
    Thank you for your DT Creation.
    Hugs
    Rachelle DT
    https://scrapping4funchallenges.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  8. Oooo! Simpatična smejoča snežaka bosta razveselila vsak otožen obrazek. Sbnežinka kot cofek je kot pika na i....Popolno zimsko vzdušje ! Pozdravček <3

    OdgovoriIzbriši
  9. Iiii, jaz pa tako zamujam z ogledom te čudovite tresočke! Res sta lepa snežakca, pa barve pa smrečice... Sedaj pa novim izzivom naproti :)!

    OdgovoriIzbriši
  10. Stunning card with a great colouration! The couple is absolutely cute. I love it!

    Thanks for playing along with us at our present challenge at Craft Rocket and good luck! Hope you will join us next year again.

    Your card would fits our theme at Do-Al(l) Kreatives, too. Would love to see you there again.

    Hugs
    Alex

    *DT* Craft Rocket Challenges {#43 –Christmas is coming}
    *DT + Admin* Do-Al(l) Kreatives {#11 – Pre Christmas Session }
    *DT* Kreativ-Tanten Challenge {#11 – Zooanimals}
    Alex' Kreative Seite

    OdgovoriIzbriši
  11. Gorgeous card, thanks for sharing with us at the Holly and Ivy Christmas Challenge xx

    OdgovoriIzbriši
  12. A wonderful card!
    Thank you soo much for taking part in our "add a sentiment” challenge over at Crafty Friends & good luck in the draw.
    Hope to see you again in our new challenge as well…

    Hugs,
    Melanie
    (DT-Coordinator Creatalicious Challenges)

    (DT Crafty Friends)

    (DT The Sketchy Challenges)

    OdgovoriIzbriši
  13. Beautiful! Thanks so much for participating in Daisy Chain Challenges this time and good luck :)

    OdgovoriIzbriši
  14. Ooo kako luštna okrogla tresočka :-)) Všeč mi je, da si uporabila pastelne barve in tako voščilnica izgleda tako zelo nežno.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar