Tortici za rojstni dan - papirnata in malinova



Za mamico pripravljam TORTO!
Ker najrajši jo imam!
(Mamico! In torto tudi!)
Odlično torto speči znam!

Plast najrahlejšega biskvita;
pomembne vonj je, okus, otip!
Vmes je marmelada skrita,
in dobre želje za posip!

Ker sem slaščičarski mojster,
to je "torta za sto točk!"
Mamica je bo vesela!
(Pa čeprav je le iz lego kock - ...)

(Barbara Gregorič Gorenc)

Podobno sem sama ustvarjala včeraj, ne sicer torto iz lego kock, 
temveč torto iz papirja.
Praznovala je namreč moja nečakinja, ki si je za rojstni dan 
zaželela mojo malinovo tortico. 
Tako sta nastali kar dve, prva, tista ta prava ...




In druga, torta iz papirja.
Moja prva, 
ponovno pa me je k izdelavi spodbudil izziv na Craf-talnici, kjer me neprestano vabijo iz moje cone udobja ...




Na tortico sem postavila pravljičnega samoroga, ki se sprehaja po cvetočem travniku - prvič sem preizkusila Tinine nove šablone.
Rožice sem dodala zaradi spomina na moje prve rojstnodnevne torte, okrašene z rožicami iz marcipana. Spodaj sem stara ravno 6 let, tortica pa je izjemoma ostala cela do prihoda fotografa - ponavadi smo jo z brati že malce "obdelali", zato se je pogosto zgodilo, da smo bili slikani s torto okrašeno s praprotjo - tudi moja mami je bila zelo ustvarjalna :)





Pol perlice pa sem dodala zaradi spomina 
na prve tortice narejene za mojo najstarejšo medvedko - 
perlice so bile nujen dodatek :-)



V tortico sem skrila sladke čokolatine in se z nečakinjo najprej malce pošalila - oči so se ji zasvetile, ko sem ji povedala, da sem zanjo naredila torto, potem pa se je pogled nekoliko spremenil, ko je zagledala torto iz papirja ;-)

Na srečo je dobila obe ;-)

Hvala Andreja, ki si izbrala izziv in hvala vam,  ostalim dekletom iz Craf-talnice - zaradi vas, mi res ni dolgčas, danes pa hvala tudi za obujanje prelepih spominov - na mamico in njene tortice ter na prva praznovanja mojih medvedkov :-)

Danes se peče drugačna, čokoladna torta, z vami pa delim danes pobrane darove narave, ki bodo poleg tortice na naši mizi.


Pa dober tek!

Majda


Torto dodajam v:
Craf-talnico - torta




Komentarji

  1. Ooo krasna je! Hihi, si predstavljam "razočaranje" ob papirnati tortici, čeprav - ima tudi papirnata svoje skrivnosti, sploh pa je za njo sledila še ta prava, ki že po sliki izgleda čudovito in ne dvomim, da je bila zeloooo dobra!

    OdgovoriIzbriši
  2. Kakšne lušte si mi naredila, bi tudi jaz zmazala eno malinino. Tisto s samorogom pa prepuščam tvoji nečakinji. Ne bi bilo vljudno, da ji vzamem obe ;) Lušno si naredila in še roza in s pikicami.

    OdgovoriIzbriši
  3. Majda, obe torti sta mamljivi. Bi pa zdajle z veseljem zagrizla v tvojo malinovo...njami. Pozdrav k tebi.

    OdgovoriIzbriši
  4. ooo draga Majda, kako sem vesela, da ti je moj izziv všeč in da si ustvarjala z velikim veseljem, kot vedno :-)) In, da si pri tem obujala stare spomine ... Slasten in prav poseben kos torte si naredila, tista ta cela pa zelo mamljivo izgleda. Če pove po pravici, sem ravnokar iz slaščičarne. Namreč takoj po tem, ko sva oddala glas za predsednika, sva odšla še na kos torte .-))) Pošiljam ti sladek objem!

    OdgovoriIzbriši
  5. Njami, se mi cedijo sline...Malinove torte sedaj gotovo ni več, bo pa zato papirnata še dolgo spominjala na cudovit dan in na pozorno ter ustvarjalno tetkico... Čestitke ob ustvarjanju.

    OdgovoriIzbriši
  6. Such a beautiful slice of cake Majda. What wonderful memories it held for you. Thanks for sharing both with CHN patterned paper challenge.
    hugs
    Margaret M DT

    OdgovoriIzbriši
  7. Lepo si obujala spomine ob torticah :) Obe sta krasni in slastni.

    OdgovoriIzbriši
  8. Lepo je obujat spomine. Človek se kar razneži ob pogledu na slikico z punčko z torto. Kako drugače kakor danes so nas slikali naši starši.....
    Tvoja cela tortica izgleda slastno, bi jo probala, čeprav nisem ravno ljubitelj malin. Košček z samoeogom je pa tudi lepo narejen in upam, da nečakinja ni preveč razočarana ker ga ne more pojesti.
    Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Lili

    OdgovoriIzbriši
  9. Krasne tortice, prav vse, papirnata, malinova in tista tvoja izpred par let:) Nekaj pa pogrešam... pri papirnati si opisala detajle in kako si jo naredila, kaj pa malinova? Bi prišel prav natančnejši opis izdelave... prav jutri bom eno spekla in moj dragi ima rad maline... :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Saj ne vem katera torta izgleda lepša...se bom kar odločila za obe ;). Na papirnati mi je še posebej všeč, da si samoroga naredila 3D, s tem si dodala še dodatni waw učinek. Hvala, ker ustvarjaš z nami pri CRAFT-alnici.
    LP Vilinke

    OdgovoriIzbriši
  11. I LOVE the unicorn! SO cute. Thanks for sharing with us.
    Karen
    Word Art Wednesday

    OdgovoriIzbriši
  12. Kakšno nostalgijo lahko sprožijo tile izzivi???!!!! Če pa sproti izdeluješ še izdelek....ti si že zmagala in napolnila svojo dušo s spomini.
    Samorog je fantastičen (na prvo bi tudi pasal...iz tičine mase....a se ne bi šla malo kiparja????:-))

    OdgovoriIzbriši
  13. Krasna fotografija, ki budi lepe spomine na otroštvo.
    Tvoji tortici, tako malinova kot papirnata, sta zelo lepi. Super si se poigrala z okrasitvijo papirnatega koščka torte. :-)

    OdgovoriIzbriši
  14. Oh, Majda obe vzbujata skomine po nedolžnem otroštvu in sladkostih mladih let. Čudoviti sta! Se pa strinjam z Valerijo, da bi nam izdala še recept za prvo ta praaaavo torto.....Pozdravček <3

    OdgovoriIzbriši
  15. What a terrific post, Majda! I love the look of that cake (yum!!) and the photo of you as a pretty little girl with your cake! But your cake-shaped unicorn design is extraordinary!! Great snippets card!! Hugs, Darnell

    OdgovoriIzbriši
  16. tole je pa tako lep zapis, spomini na otroštvo ... krasni tortici sta obe, papirnata mi je še posebej všeč, ker je fantazijsko 3d, za pravo pa se tudi jaz postavim v vrsto za recept.

    OdgovoriIzbriši
  17. iii kako lepa je in taprava nič ne zaostaja :-)

    OdgovoriIzbriši
  18. Beautiful Majda! Such a different snippets make and I adore the unicorn. Weren't you a cute little girl as well!

    Lovely to see you in the snippets playground!

    Hugs

    Di xx

    OdgovoriIzbriši
  19. A simply DELICIOUS project!! : )

    Thanks a bunch for joining us at Seize The Birthday!

    Patti

    OdgovoriIzbriši
  20. Gorgeous project, thanks for sharing with Inspiration Destination and we hope to see you again next time. Wendy DT xx

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar