Praznična s čajno skodelico


Bil še včeraj
bel je breg ...
Kam je danes 
izginil sneg?

Ga sonček je polizal!
SPET!
Kot otroci
sladoled!

(Barbara Gregorič Gorenc)

Kako nenavadno je v tem indijanskem poletju pisati o zimi, kajne?
A zimo sem si morala pričarati, 
da sem lahko uporabila Tinine nove štampiljke ;-)

V teh dneh, ko čas tako hiti, ko se je dogajalo polno stvari, celo morski odklop, sem sklenila kompromis sama s sabo in preizkusila vsaj drobceni sladkorni palčki in micenega ptička, Božičkovega pomočnika.

Uporabila sem skico s Craf-talnice in tako še z njeno pomočjo 
pobožala sama sebe :-)




Ozadje sem suho embosirala, izrezala dve skodelici in ju ločila s 3D blazinicami. Iz besede Srečno sem izrezala črko e in nastala je čudovita beseda Srčno. 
Namesto pike  sem dodala srček, skodelico pa okrasila s sladkornima palčkama v obliki srca - tako imam na čestitki tri srčke za pravljični pridih.
Zakaj pa ima ptiček v kljunčku snežinko?
 Da se bo čaj pravočasno ohladil :) 





In enkrat en dan vem, 
da bom na balkonu pila vroč, dišeč čaj in vanj se bodo z neba usipale snežinke.

Srčno lep večer tudi tebi,

Majda

Čestitko dodajam v:
Craf-talnico - skica
galerijo Najlepšega para - sladkorni paličici, ptiček, snežinka in beseda Srečno
Lemon Shortbread - ag
Crafty Creations - ag

Komentarji

  1. Kako ljubka voščilnica. Zime pa še kar ne kliči, to indijansko poletje je tako prijetno ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Srčkana je tvoja voščilnica in resnično diši po sladkem čaju. A zima naj kar še počaka, sončka se še nisem dovolj naužila.... Lepo emboss ozadje in ptiček je pravi nagajivček.
    Lep večer tudi tebi Majda !

    OdgovoriIzbriši
  3. topla in prisrčna in lepa ... ja, sneg decembra bi bil prav fajn ...

    OdgovoriIzbriši
  4. O kako simpatičen je tale ptiček s snežinko.
    Res je Srčna tvoja voščilnica <3
    Želim ti lep sončen dan!
    Danica

    OdgovoriIzbriši
  5. Kako krasne barve in topla voščilnica. Čudovita je!

    OdgovoriIzbriši
  6. Srčno lepa voščilnica. Pa ljubek ptiček, ki pomaga pri hlajenju čaja :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Pa je res srčna tvoja praznična voščilnica. :-) Zelo lepo in domiselno si jo sestavila. Krasen srček na šalčki s čajem. :-)
    Nikar ne kliči snega! :-D

    OdgovoriIzbriši
  8. Majdi...kako lep srček si pričarala....in nato še ptičica, ki bo navihano spustila snežinko v topli napitek...Krasno!!!

    OdgovoriIzbriši
  9. Prav zares srčna voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  10. Ja pa iiii,kok simpatična in domiselna voščilnica.Res je srčna,obenem pa ljubka.

    OdgovoriIzbriši
  11. Majda srčnost sije iz tebe in iz tvoje voščilnice. Tako zelo je cart.....

    OdgovoriIzbriši
  12. Tole lepotičko sem občudovala pa že na IGju, krasna je :-)) Všeč mi je kako si se lotila naše skice v belo-rdeči barvi.
    Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  13. Fabulous! Thanks for joining at Lemon Shortbread: Anything Goes
    Hugs
    Dewi

    OdgovoriIzbriši
  14. Luštna praznična. Liziki pa....
    Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Lili

    OdgovoriIzbriši
  15. Such a cute Christmas card..Thank you so much for joining us at Crafty Creations Challenges. Hugs xx Deepti Aggarwal

    OdgovoriIzbriši
  16. Ti kar kliči zimo s svojega vrha....jaz se bom pa z doline drla da naj še malo počaka....pa da vidimo, kdo se zna bolj dret in biti prepričljiv:-)) Všeč mi je tale tvoja ptička in prispodoba s snežinko (he he...da se bo čaj prej ohladil:-))...ta je dobra!!!) in ravno zaradi takega zimskega vzdušja mi je všeč sneg in sama zima...če se zmenimo, da pustimo ceste lepe in prevozne....ajde...sem za, da prikličemo zimo.

    OdgovoriIzbriši
  17. Lovely! Thanks for joining us at Lemon Shortbread!

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar