Spodbudnica za najlepši VSAK dan




Kdo vrtnici čez noč
je rožnato pobarval cvet,
cvetne listke posladkoril,
da dišijo kakor med?

Naj mi brž posodi barvo,
da bom z njo pobarval svet!
(Bina Štampe Žmavc)

Sem si zaželela barv, saj je bil  včerajšnji dan tako barvit, sončen in žareč.

Pa so roke ustvarile nekaj čisto 
drugačnega - črno belega s pridihom pomaranče :)

Danes - today je beseda, ki sem jo izbrala za naše včerajšnje slovensko avstralsko praznovanje, naša popotnica je namreč praznovala rojstni dan in ugotovila sem, kako lepo se da praznovati skupaj na daljavo.
Res se v vesolju toliko stvari samo po sebi uredi, da včasih kar težko verjamem. Npr. polžja poštja tja in nazaj - včasih prispe šele čez mesec dni, drugič, kot za moj in njen rojstni dan pa je prispela v kratkem času točno na najin rojstni dan ... ali drobni čudeži, kot jutranji zvezdni utrinek, ki ji je zaželel vse najslajše ... in še in še ... zato Today je res pomembna reč!



Po dolgem času je moja roka risala in risala ...  preden pa je začela barvati me je nekaj ustavilo... pobarvala sem le nekaj drobnih pik in dva frfotava Tinina metulja ...



Svet ni črno - bel, kot moja spodbudnica, je črn in bel in pomarančen in ... mavričen.
Še sreča, da barve izbiramo sami :)




Kako pa je bil danes pobarvan tvoj dan?

Majda




Voščilnico dodajam v.
galerijo Najlepšega para - pravokotnik s šivi in metulj
Double D -  a "Pop" of color
Always Playing with Paper - white, black and one
Butterfly -  matching pairs and colour of orange peel




Komentarji

  1. Beautiful! Thank you for sharing this with us at The Challenge!

    OdgovoriIzbriši
  2. sva pa podobno ustvarjali, krasno si tole naredila, super barvna kombinacija!

    OdgovoriIzbriši
  3. WOW what a clever design ... just beautiful! Thanks so much for joining in the fun at our Double D ‘Black & White with a POP of Color’ challenge! We hope you’ll come back often.

    Darlene
    DOUBLE D Challenge Blog
    DAR’S CRAFTY CREATIONS Please stop in for a visit!

    OdgovoriIzbriši
  4. Čudovita ! In res je , tudi v teh poletnih žarečih barvah včasih potrebujemo oddih......in taka voščilnica res pomiri nemirnega duha s svojo eleganco.

    OdgovoriIzbriši
  5. what beautiful panels of art you have produced and the butterflies are awesome. Thankyou for fluttering into the butterfly garden for this challenge. Hugs Mrs A.

    OdgovoriIzbriši
  6. Uau, čudovita je. Fenomenalna barvna kombinacija!

    OdgovoriIzbriši
  7. A beautiful creation. Lovely design and thanks for joining in our challenge of BLACK AND WHITE AND A POP OF COLOUR. ...hope to see you next challenge.. Double D Challenges{DT aNNie}

    OdgovoriIzbriši
  8. Lovely art panels with just a hint of orange and two beautiful butterflies. It was nice to see you over at the butterfly challenge this week. Kate x

    OdgovoriIzbriši
  9. Ooo uau!!! A si res sama risala??? Krasno izgleda!!!! Res je lepa...

    OdgovoriIzbriši
  10. Niso barve vedno tiste, ki nam prinesejo ali odnesejo razpoloženje, pomembna je energija, ki jo v trenutku ustvarjanja vlagamo v svoj izdelek. Ti si sigurno vanjo vložila vso svojo pozitivno energijo in metulji jo bodo ponesli kamor koli si boš zaželela. Vesela sem, da ste praznovali, čeprav na daljavo, tam nekje, mogoče v utrinku, pa ste bili močno povezani. Tudi moj dan je bil obarvan:), v kakšnih barvah?:) - upam, da mi še danes uspe objava, pa boš videla:)). Pozdravček in velik objem od mene, Andreja

    OdgovoriIzbriši
  11. Majda, zelo lepo izgleda ta tvoja voščilnica in čudovito rišeš. Všeč mi je taka barvna kombinacija, prav posebno izpade. Vroč pozdrav.

    OdgovoriIzbriši
  12. Krasno pašejo vse oranžne stvari na to podlago. In sploh ne deluje monotono. Taka živahna je in vseh barv, ki se skrivajo v beli.

    OdgovoriIzbriši
  13. To ozadje je z raznimi liki zelo zanimivo in razgibano in barvni metulji jo lepo dopolnijo.

    OdgovoriIzbriši
  14. These are amazing! Love the black and white designs and then that POP of color. They're so cool! Thanks so much for playing along with us at The Double D Pop Of Color Challenge, Donna, DT Member.

    OdgovoriIzbriši
  15. Gorgeous...love all your wonderful details. Thank you so much for playing along with us at The Challenge.

    OdgovoriIzbriši
  16. Čeprav mi črna barva ni všeč, mi je s to podlago in s sestavo prav simpatična tale tvoja voščilnica :-)) Krasno si jo sestavila.
    Moj dan je bil zelo pisan, saj me je po dopustu čakalo veliko različnega dela .-)

    OdgovoriIzbriši
  17. Zanimivi liki za ozadje in barvni dodatki za lep kontrast.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar