Rojstnodnevnica za okroglih športnih 60. let




Pravo oko ni ne plavo ne sivo
ne daljnovidno niti preroško,
a je iskrivo in radoživo
in zmeraj malo otroško,

da radovedno škili
v tabuje in Tantadruje.
Zato se nad vsem, magari po sili
smeje, in samega sebe raduje.

Pravo oko po resnici zrcali
pravo sliko sveta.
Pravo oko je tudi za očali,
a z dioptrijo srca.

(Tone Pavček)


Z dioptrijo srca je nastalo knjižno kazalo kot del okrogle rojstnodnevnice za damo, učiteljico, športnico po duši in telesu...

Želim ji, da sledi svojim sanjam in verjame vanje...



Z golfom je okužila svoje bližnje in daljne, 
zato sem uporabila predlogo z neta, na katero sem dodala njeno ime in okrogle obletnice, ki jih je že pretekla, prekolesarila, pretelovadila...
Eno izmed njenih  zadnjih okroglih obletnic pa sem poudarila...


Pred dnevi je Sonja objavila prav posebno voščilnico z drugačnim pregibom, katere oblika mi je bila nadvse všeč - sem jo brž uporabila in nastalo je tole...


... na prvi pogled še veliko skritega...



... na drugi pa že malo več odkritega...
ko pa jo odpremo - uzremo...



... knjižno kazalo in srčno željo poudarjeno z rojstno dnevnimi zastavicami... ko še odpremo...



... vsega po malem - malce golfa, prostor za voščilo, da se kaj ne bo pozabilo!



Sama se danes radujem, saj sem uporabila meni preljube barve in se v njihovem žaru smejim...

Naj bo radosten tudi zaključek tvojega dneva :)

Majda


Voščilnico dodajam v:
galerijo Najlepšega para: pravokotnik in krog s šivi
Cuttlebug Mania - You are tagged
Deep Ocean - AG









Komentarji

  1. Majdica, ti me pa s svojimi objavami povsem očaraš. Kako lepo si ponovno naredila, uporabila toliko malih in pomembnih stvari, ki so njej ljube in s pravimi besedami podpreš vse, kar je nastalo - saj ti že od prve tvoje objave pravim, da si umetnica:). Ker si rekla, da se malokrat pojavim ti moram povedati, da mi je to dejansko vseskozi težje. Je pa prijetno objaviti že zato, ker imam ob komentarjih občutek stika z vami, kar pa mi veliko pomeni. In prav zato se tudi jaz že veselim, da se ponovno srečamo in malo pokomentiramo, kaj vse se dogaja v tej naši razširjeni "družini". Še 2x spat pa bo:)). Objem Andreja

    OdgovoriIzbriši
  2. Pri tebi mi je tako zelo všeč, da ustvarjaš s srcem za tistega, ki mu je voščilo namenjeno. Čudovit izbor barv in teme me je čisto navdušil, pa seveda tudi drugačna sestava prelepe voščilnice.

    OdgovoriIzbriši
  3. Znova si mislila na prav vse in se res posvetila vsemu, kar ima slavljenka rada in ji veliko pomeni. Tvoji izdelki so res vedno osebni in narejeni z ljubeznijo. Lep vikend ti želim.

    OdgovoriIzbriši
  4. Vzela dopust in to samo zato, da končno pridem na čisto z vsemi komentarji pri tebi...
    Tale odlomek sem si dovolila izvzet iz pesmice:
    "Pravo oko po resnici zrcali
    pravo sliko sveta.
    Pravo oko je tudi za očali,
    a z dioptrijo srca."
    Je sploh potrebno še kaj dodat, poleg pohvale za tvoj trud pri spoznavanju nekoga, ki mu je voščilnica namenjena.

    OdgovoriIzbriši
  5. This is so creative! Thank you so much for sharing your fantastic creation with us at Lemon Shortbread Challenge Blog! I do hope that you can join in again very soon.

    OdgovoriIzbriši
  6. Uau, krasna je, super si vključila vse male radosti slavljenke! Mi je prav škoda, da jutri ne morem priti, da bi se nalezla vse pozitivne energije in morda dobila še kakšen navdih :)!

    OdgovoriIzbriši
  7. To je pa res spet en izdelek v tvojme stilu. Topli rjavi toni in čudoviti detajli, ki opisujejo slavljenko. Čudovita je!

    OdgovoriIzbriši
  8. Vedno znova me presenetiš :) Začneš z delčkom, za katerega mislim, da je že končni izdelek, potem vidim, da je le majhen del mojstrovine. Sijajna večdelna voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  9. Draga Majdica! Hvala za vse tvoje izdelke, ki jih narediš zame.
    Včasih se kar ne morem ločiti od voščilnice, tako mi je všeč. Takrat pač vzamem v roke fotoaparat in jo pofotkam iz vseh zornih kotov... Tudi pri tej je bilo tako.
    Tale voščilnica je spet nekaj posebnega. Sicer pa, katera tvoja to ni? Vedno komaj čakam, da jo prejmem in se veselim drugačnega videza, drugih podrobnosti, malih skrivnosti, ki razveselijo slavljenko ali slavljenca. Vse so prava paša za oči in dušo.
    Majdica, hvala ti, da si vzameš toliko časa in vse to deliš z nami.

    OdgovoriIzbriši
  10. Toliko njenega je vtkanega v to voščilnico. Na prvi pogled bi rekla, da si ji naredila 3 ali 4 voščilnice, pa vendar je ena. Res vsako stvar, ki jo dodaš, dodaš z nekim namenom. Čudovito.

    OdgovoriIzbriši
  11. Fantastic vintage card and bookmark, great details! :) Thanks for sharing your creations with us at Creative Fingers! Hope you will join us again!
    PS: I got a sweet blogcandy if you wanna join in! ♥ Tindaloo

    OdgovoriIzbriši
  12. Beautiful work. Thank you for Joining us at Scrapping4funChallenge and waiting to see next time.

    Hugs
    Meena S4F DT

    OdgovoriIzbriši
  13. Wonderful card with great use of dies.
    Thank you for joining Cuttlebug Mania this time!
    Swissie DT

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar