En odtis in tri plasti

Tak pritegnjen dež!
Saj se iz njega ne da čisto nič narediti.
O, ko bi se dalo
iz deževne zavese
otrokom táke prozorne
srajčke sešiti!
(Feri Lainšček/Kaj se da iz dežja narediti)

Na tak deževen dan se je najbolje v kakšen
 poseben kotiček skriti in si dan 
 oblikovati čim bolj po svoje, se strinjaš?


Moj se je začel z ustvarjanjem - družbo so mi delale ptice, ki jih mokre perutničke prav nič ne motijo.
V zahvalo za družbo sem oblikovala voščilnico ... s pticama.
Obliko sem izbrala zaradi novega, tehničnega izziva na blogu


Tracy je izbrala tehniko EN ODTIS ZA TRI PLASTI.
Tako nastane voščilnica v treh nivojih.
Ko sem izbirala med svojimi štampiljkami sem našla odtis, 
ki mi ga je pred časom poslala prijateljica ustvarjalka.
Nisem se mu mogla upreti :-) 
Dodala sem nekaj "bleščave" s pomočjo Stickles kapljic 
in pisala Wink of Stella, 
s sivimi akvarelnimi barvicami pa malce razbila črnino.


Želim ti iskriv deževen dan,
Majda

Praznično voščilnico dodajam v:
galerijo Najlepšega para - Kvadrati s šivi in voščilo

 

Komentarji

  1. Zelooo, zeloo lepo. Všeč so mi barve, motivi itd. <3

    OdgovoriIzbriši
  2. V vseh stilih se zelo dobro znajdeš.....tudi z ne-barvno črno-belo kombinacijo si pričarala en svoj stil....kanček modre pa krasno popestri turobne barve. Tale tehnika je pritegnila tudi moje prste...upam, da se "vidimo" na izzivu...

    OdgovoriIzbriši
  3. oh Majda, j'adore, elle est fantastique, biz

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar