Kateri CCT izziv iz leta 2021 pa tebi najbolj diši?


Na nebu se utrinek
utrne v zlat spominek
in v dlani si ga shrani čas.

Za hipec zlata želja sine,
ugasne tiho v brezčas.
(Bina Štampe Žmavc/Utrinek)



Z malce zamude dodajam praznično voščilnico za zadnji izziv 

Ves mesec december lahko izbirate med izzivi, 
ki smo jih pripravile za vas v letu 2021.


Sama sem se odločila ponovno slediti skici, 



Med izbiranjem, po katerem izzivu naj ustvarjam, 
se je nabralo veliko različnega materiala, 
iz katerega je nastal bogat praznični šopek voščilnic.

Največ voščilnic je nastalo s pomočjo izrezov, 
po katerih med prazničnim časom posegam prvič.
Ugotovila sem namreč, 
kako lepo je med vikendi kavčati z mojo študentko, 
med klepetom, čajčkanjem, gledanjem filmov pa moje roke 
izrezujejo drobne praznične okraske.


Najprej so nastali meni ljubi Hrestači. 



Med izdelavo sem obujala spomine na družinski ogled 
čarobnega baleta Hrestač.



Nato so nastale praznične zahvalnice.


 Prvi dve s prikupnima snežakoma.

Na tretji pa kraljuje veverica.


Pripravila sem tudi paketek desetih voščilnic. 


Nikakor mi jih ni uspelo fotografirati vseh skupaj ;)


Predala sem jih v darilni škatlici ...


... in priložila še družinsko voščilnico.


Za moje prve sodelavke iz vrtca,
pa so poleg Hrestačev nastale še spodnje praznične voščilnice.


Ti pošiljam velik


In ne pozabi,
čarobnost decembra je v tvojih rokah : )

Majda


Praznične voščilnice dodajam v:
galerijo Najlepšega para: Pokrajina, Prazniki na vrvici, Srečno novo leto 3, Zimska vasica, pravokotniki s šivi, Mini prazniki ...
Najlepši par - galerija jesen in zima - Zimska vasica (rezalne šablone in štampiljke), Pokrajina 
Metuljčica ustvarja - karkoli prazničnega iz potiskanega papirja
ArtMbr - Hrestač in Klarina omara
Double D Chellenge - Christmas Joy
Papirnati kotiček: Naj se sveti






Komentarji

  1. O kako so čudovite! Lepo je imeti družbo pri ustvarjanju:)!

    OdgovoriIzbriši
  2. Joj kako sem navdušana! Tudi jaz ob večerih prižgem mojo "pomagalko", lučko in izrezujem dizajnerski papir. Pravi užitek je bilo občudovati tvoje ustvarjalno delo. To si bom zapolnila, da je namreč čarobnost decembra v mojih rokah. Ti pošiljam velik objem in hvala za objavo tvojih lepotičk v galeriji.

    OdgovoriIzbriši
  3. Draga Majda. Vesela sem, da sva danes tako povezani preko ustvarjanja. Najprej ena lepa hvala za tole celotno objavo, ki je tako topla in resnično odseva tebe, tako, kot jo poznamo skozi vse tvoje izdelke. Težko bi našla ustvarjalko, ki jo spremljam, ki ima tako zelo svoj in prepoznaven in nenazadnje prečudovit stil, ki ga redko zapusti. Tvoje voščilnice in objave bi lahko ponujali za posebne terapevtske namene. Sledi zahvala za sodelovanje v mojem izzivu in postavitev voščilnic na poličke Klarine omare. Upam, da ne zameriš, da sem izkoristila tehnično znanje, da sem pospravila v omaro vse voščilnice s Hrestačem, saj obvezno sodijo tja (varnostna kopija tvojega arhiva). Nazadnje pa se zahvaljujem za povezavo do čudovitega Orientalskega plesa iz baleta, ki ga grem gledat v živo čez 10 dni. Vesela pa sem tudi, da se dobiva na čaju.

    OdgovoriIzbriši
  4. Wow, ALL your cards are beautiful, what great gifts they are! Thank you for joining our challenge at Double D!
    Diane DD DT {Nellies Nest}

    OdgovoriIzbriši
  5. Majda, kako lepa objava in kako čudovite voščilnice izpod tvojih čudežnih prstkov :-))
    Vse so zelo lepe, paketek pa krasno darilce. Pozdravček!

    OdgovoriIzbriši
  6. Kako čudovita objava. Same prekrasne voščilnice. Hrestača smo si ogledale tudi ženske iz moje družine, malce širše, prekrasno!

    OdgovoriIzbriši
  7. WOW! You've been busy! Your cards are all just beautiful!!! Thanks so much for joining in the fun at our Double D ‘JOY’ challenge! Good Luck and we hope you’ll come back often.
    Darlene
    DOUBLE D Challenge Blog
    DAR’S CRAFTY CREATIONS

    OdgovoriIzbriši
  8. So many lovely designs. Thanks for sharing with us at Double D Challenge Blog. We hope you will join us again.
    Kathy
    DD DT

    OdgovoriIzbriši
  9. Love all these cards, so stylish and clever

    OdgovoriIzbriši
  10. In še ena zahvala manjka in sicer za to, da ena od teh Hrestačevih krasi tudi moj dom.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar